تجارت الکتریک گودال

جزو برترین فروشگاه های اینترنتی در دهه اخیر

تجارت الکتریک گودال

جزو برترین فروشگاه های اینترنتی در دهه اخیر

کپسول اکسیژن 10 لیتری چینی

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳ ق.ظ

اکسیژن یکی از گازهای اصلی در تنفس انسانها محسوب می شود و هوای محیطی که در آن زندگی می کنیم بعد از نیتروزن ،درصد بالایی از آن اکسیژن است و سایر گازها نیز به نسبت کمتر وجود دارند.کپسول اکسیژن یکی از تجهیزات پزشکی پر مصرف که در اتاق های عمل و مراکز درمانی و گاها در منازل برای بیماران استفاده می شود کپسول اکسیژن است.
دسته ای از بیماران همچون بیماران ریوی، قلبی، مسمومیت ها و… احتیاج زیادی به حجم بالایی اکسیژن دارند که با توجه به اینکه اینها بایستی سریعا اکسیژن به ریه ها و بعد به بافتهایشان برسد.
کپسول اکسیژن 10 لیتری چینی از مناسب ترین حجم کپسول های موجود در بازار می‌باشند. به صورت کلی در بازار ایران کپسول‌های فولادی و کپسول‌های آلومینیومی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. هرچقدر وزن کپسول مصرفی کمتر باشد ، با قیمت بیشتری در بازار به فروش می‌رسد. به همین دلیل ، کپسول های آلومینیومی (به دلیل جنس سبک آلومینیومی) ، به نسبت کپسول های فولادی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.کپسول‌های چینی جزء با کیفیت‌ترین سیلندر های موجود در بازار می‌باشند که سالیان سال است در عرضه کپسول‌های فولادی و آلومینیومی فعالیت می‌کنند.
این کپسول اکسیژن برای مصارف خانگی و مصرف اکسیژن تنفسی می‌باشند و مشکلی از بابت شارژ مجدد و تحمل فشار گاز اکسیژن را ندارند. حتما در هنگام خرید کپسول های ایرانی و چینی به نشان استاندارد (برای کپسول های ایرانی) و ISO (برای کپسول های چینی) توجه نمایید.
فروشگاه اینترنتی گودال عرضه کننده سیلندر ها و کپسول اکسیژن 10 لیتری چینی و ایرانی با قیمتی مناسب می‌باشد. کافیست قیمت های ما را با دیگر فروشگاه ها مقایسه نمایید. میتوانید این کپسول های اکسیژن با کیفیت را از سایت گودال خریداری کنید.

  • تجارت الکترونیک گودال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی