تجارت الکتریک گودال

جزو برترین فروشگاه های اینترنتی در دهه اخیر

تجارت الکتریک گودال

جزو برترین فروشگاه های اینترنتی در دهه اخیر

Galexy note 20

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۵۴ ق.ظ

گوشی های هوشمند این‌ روزها، پرکاربردترین وسیله در زندگی رومزه‌ی هر شخصی محسوب می‌شوند. موبایل های  هوشمند امروزی می‌توانند قدرت یک کامپیوتر شخصی، را به دنبال دارد و امروزه جزوه وسیله های مهم قرار گرفته است.
گوشی‌های موبایل در زندگی هر شخصی، ارزش مشخصی دارد مهم این است که در ابتدا و پیش از خرید گوشی جدید، حداکثر هزینه‌ای را که می‌خواهید برای آن بپردازید، مشخص کنید. و بدانید قرار است برای چه شخص قرار این گوشی را تهیه کنید 
این موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید همین ابتدای کار، انتخاب‌های خود را به طرز چشمگیری محدود کنید.و خرید مناسب داشته باشید . میدانید که  گوشی ها برند ها و مدل های مختلفی دارد و هر سال گوشی های جدید وارد بازار میشوند که از نظر گرافیکی و از نظر ویژگی باهم متفاوت هستند .
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G SM-N986 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از برند سامسونگ میباشد که سیستم عامل این محصول اندروید میباشد.ویژگی‌های خاص این گوشی سامسونگ مجهز به حس‌گر اثرانگشت ، دارای قلم ، فبلت ، مناسب عکاسی ، مناسب عکاسی سلفی ، مناسب بازی ، مقاوم در برابر آب ، مجهز به حس‌گر تشخیص چهره بوده.دارای 3لنزمجزا:108 مگاپیکسل،12 مگاپیکسل،10 مگاپیکسل است گوشی نوت ۲۰ اولترا یکی از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدیست عملکرد نوت 20 اولترا بدون شک عالی و چشم‎گیر خواهد بود؛یکی از مشخصات نوت ۲۰ اولترا برخورداری از قلم هوشمند منحصر به فرد آنست که قیمت نوت ۲۰ اولترا را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد؛سامسونگ برای گوشی نوت بیست اولترا ظاهری زببا و مورد پسند با پنل شیشه ای که بازتابندگی کمتری دارد و کمتر مستعد جذب اثرانگشت است. از نظر اندازه هم تا حدودی نسبت به نسخه سال قبل خود افزایش داشته است. سری گوشی های سامسونگ نوت 20 نمایشگر سریع‌تری را برای گوشی‌های سامسونگ به ارمغان آورده که باعث روان‌تر و نمایش با کیفیت‌ترشده است. همیشه برای یک گوشی که نمایشگر آن حرف اول را می‌زندعمر مصرف باتری آن خیلی مهم بوده و برای کاربران اولویت داردگوشی سامسونگ نوت ۲۰ اولترا از یک باتری 4500 میلی‌آمپری بهره برده که با یک مرتبه شارژ برای کاربری متوسط و روزمره تا یک روز کامل دوام می‌آورد.خرید  گوشی سامسونگ نوت ۲۰ اولترا امری عاقلانه بوده و ارزش خرید را نیز دارد. به جرأت می‌توان گفت که از نظر کیفیت یکی از بهترین نسخه‌ها محسوب می‌شود که هرویژگی بالارده‌ای در آن یافت می‌شود.

  • تجارت الکترونیک گودال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی