تجارت الکتریک گودال

جزو برترین فروشگاه های اینترنتی در دهه اخیر

تجارت الکتریک گودال

جزو برترین فروشگاه های اینترنتی در دهه اخیر

لپ‌تاپ 15 اینچی ایسوس FX505DT-HN665

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸ ق.ظ

 

لپ  تاپ  رایانه ای است که کوچک‌تر از رایانه‌های رومیزی میباشد و می‌تواند با یک باتری کار کند یا از یک آداپتور AC/DC خارجی تغذیه شود. یکی از ویژگی مثبت لپ تاپ ها  به دلیل کم وزن بودن و کم حجم بودن آن ها را میتوان حمل و نقل کرد و این رایانه در هنگام قطع برق به کار خود ادامه میدهد و روشن می ماند.
بعضی از لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه لمسی هستند. لپ‌تاپ‌ها معمولاً شارژر دارند. ویژگی‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ‌ها با توجه به مدل، ساخت و قیمت متفاوت بوده و خریدار با توجه به کاری که با لپ‌تاپ می‌خواهد انجام بدهد آن‌ها را خریداری می‌کند.
امروزه شرکت‌ها و برندهای زیادی در سطح جهان به تولید لپ‌تاپ مشغول هستند.
شرکت رایانه ای ایسوس بزرگ‌ترین شرکت‌ تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جانبی در دنیا است. لپ‌تاپ مدل FX505DT از سری محصولات قدرتمند کمپانی ایسوس است که برای گیمینگ و مالتی مدیا طراحی و به بازار عرضه شده است و مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم میباشد. همچنین FX505DT از یک حافظه ۱ ترابایتی از نوع HDD و یک حافظه 256 گیگابایتی از نوع SSD برخوردار است.
لپ‌تاپ ایسوس مدل FX505DT به یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت ۱۵.۶ اینچی مجهز شده و دارای سیستم صوتی قابل شخصی‌سازی است. با وجود سخت‌افزار قدرتمندی که در FX505DT به کار گرفته شده است بسیار قوی بوده و ۲.۳کیلو وزن دارد.ایسوس در طراحی بدنه مدل FX505DT بسیار خوب و دقیق عمل کرده و نسبت به محصولات قبلی خود برتری داده است.
لپ‌تاپ 15 اینچی ایسوس FX505DT-HN665
برای کسانی که معمولا مدت زیادی را برای انجام کارهای خود و یا بازی به صفحه نمایش خیره میشوند چاره ای اندیشیده که یک پوشش ضد تاپش طراحی کرده  تا افراد بتوانند راحت تر هز صفحه نمایش استفاده کنند و از بازتاب نور در امان باشند و بدون هیچ مزاحمتی روی کار خود و یا بازی تمرکز کنند.
به‌طور کلی می‌توانیم بگوییم لپ‌تاپ ایسوس مدل FX505DT یک لپ‌تاپ گیمینگ کاملاً اقتصادی و مناسب است. از نظر ظاهری ایسوس آن را زیباتر از محصولات قبلی خود طراحی کرده است.
این محصول منحصر به فرد و اقتصادی را میتوانید یا قیمت مناسب از سایت گودال خریداری بفرمائید.

  • تجارت الکترونیک گودال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی